sobota, 19 grudnia 2015

Bourjois Air Mat podkład matujący


Pojemność: 30 ml
Cena: 49,99 zł


Od producenta:
"Niewidzialne matowe wykończenie
Nieskazitelna cera
Utrzymuje się 24 godziny
Filtr SPF 10
Niewidoczny, ale zmienia wszystko! Podkład Air MAT to innowacyjny produkt Bourjois, który idealnie wygładza niedoskonałości i wyrównuje koloryt cery, a przy tym pozwala oddychać skórze. Fluid jest niewidoczny, nie czuć go na skórze, a utrzymuje się do 24 godzin. Jego formuła wzbogacona jest w matujące pudry, zawierające cynk i krzem, dzięki czemu Air MAT pozostawia matową cerę bez efektu maski.
Kobiety go kochają!
Z podkładem Air MAT niedoskonałości są niewidoczne, a cera wygląda pięknie : 87%* potwierdza
Cera jest przyjemnie matowa : 84%* potwierdza"

Moja opinia:
Jakiś czas temu otrzymałam powyższy podkład do przetestowania. Moim ulubieńcem jak wiecie jest Maybelline. Do testowania podeszłam  obiektywnie, bez żadnych uprzedzeń. Czasami warto wypróbować coś nowego ;) Air Mat na pewno nie wyrzuci z podium Maybelline, ale będę używać ich na zmianę. 
  • Zapach : bardzo przyjemny, świeży, cytrusowy. Wyczuwalny na twarzy przez kilka godzin. 
  • Konsystencja : dla mnie zbyt ciężka/gęsta, czasami mam problem z równomiernym rozprowadzeniem podkład. Mimo to nie pozostawia zacieków, smug czy plam. 
  • Trwałość : podkład utrzymuje się na cerze dosłownie cały dzień. Gdy nakładam go o 7, a zmywam o 20 jest w naprawdę dobrym stanie/kondycji. W ciągu dnia nie wymaga robienia poprawek. 
  • Działanie : Bardzo, bardzo dobry podkład! Jestem bardzo mile zaskoczona! Matowi cerę idealnie, przez cały dzień. Mam cerę mieszaną, która zwykle świeci się w okolicach noska oraz czoła. Trwałość podkładu także pierwsza klasa. Troszkę gorzej radzi sobie z niedoskonałościami i ich zatuszowaniem. Na szczęście ostatnio mam prawię zero takich "niespodzianek" więc podkład radzi sobie super z moją cerą. Buzia w dotyku jest bardzo gładka, jak jedwab. Podkład nie tworzy na cerze efektu maski, bardzo ładnie dopasowuje się do cery. Co najważniejsze nie zapycha! Posiadam odcień 03 - jest może ciut za ciemny, ale tylko ciut, więc tragedii nie ma ;) Zostawiam go na lato, gdy będę bardziej opalona. Odcień nie jest pomarańczowy - czego nie znoszę. Powiem Wam dodatkowo, że nie wysusza cery. 
Idealny jeżeli ktoś oczekuje matu w 100% :) 



13 komentarzy:

  1. nie przepadam za podkładami płynnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o nim rożne opinie, ale sama używam głownie pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko BB kremy koreańskie - nie tworzą maski i skóra oddycha, jedyny minus BB to fakt że mają parabeny i silikon -jedynie olejek i to najlepiej do BB specjalnie zrobiony zmywa go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszalam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubie podklady z bourjois, wiec pewnie predzej czy pozniej sie z nim zetkne tez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę go wypróbować, ale niestety żaden odcień idealnie mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podkład coraz bardziej prosi się o przetestowanie na mojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy tego podkładu ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie znam tej marki i jeśli mają podkłady w szklanych opakowaniach z pompką to chętnie przetestuję, bo nie lubię ich w tubkach :)

    OdpowiedzUsuń