niedziela, 11 października 2015

Sephora zaawansowane konturowanie twarzy



Wczoraj zawitał do mnie kurier i wręczył mi taką oto przesyłkę ;) Dostałam się do kampanii Sephora! Moja radość jest nie do opisania :D

Otrzymałam :
  • produkt pomocny do konturowania twarzy 
  • 6 zaproszeń na profesjonalną sesję makijażu - konturowanie zaawansowane, wykonane przez wizażystkę w salonie Sephora (1 zaproszenie dla mnie i 5 dla koleżanek)
  • Każde zaproszenie ma dodatkowo kupon zniżkowy 20% na jednorazowe zakupy 
  • Magazyn TrendBook jesień 2015 


Konturowanie to modna technika makijażu, dzięki której możemy wyrzeźbić owal twarzy dwoma odcieniami podkładu lub specjalnie dobranego produktu. Możemy za pomocą konturowania skorygować nos, podbródek, nadać kształt policzkom, czy też skorygować linię czoła.

W tym tygodniu zamierzam umówić się na wizytę w jednym z salonów ;) Na pewno podzielę się z Wami efektem końcowym :) Otrzymała któraś z Was taki zestawik ?

4 komentarze:

  1. gratuluję :) jestem ciekawa efektu końcowego :)czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kampania a przez jaką firmę dostałaś się do tej kampanii?

    OdpowiedzUsuń