niedziela, 11 października 2015

Luxury Paris - luksusowa pielęgnacja dłoni i paznokci


Witajcie Kochani :) Pogoda za oknem Nas nie rozpieszcza, zwłaszcza Naszych dłoni. Moje już odczuły skutki zimna i wiatru. Ostatni czas był dla mnie bardzo pracowity, zmieniłam otoczenie, a co za tym idzie korzystam teraz z wody, która jest zdecydowanie bardziej twardsza. Moje dłonie najbardziej ucierpiały. Stały się szorstkie, w kilku miejscach popękane. Jednak na pomoc przyszłam mi marka Luxury Paris.

HYALURON RESTORE SYSTEM™ przywraca skórze głęboki poziom nawilżenia. Spektakularnie wygładza, nadając jej jedwabistą gładkość.

Powyżej możecie zobaczyć dwie wersje kremów do rąk i paznokci
  • czarna  anti age - Luksusowy krem serum (skóra sucha i bardzo sucha)
  • biała - Luksusowy krem maska 9skóra normalna i sucha)
Na wstępie zaznaczę, że nie rozstaję się z białą wersją ;) Wersja anti age trafiła w ręce mojej mamy.

Pojemność : 100 ml
Cena : 9 zł


Moja opinia :
  • przepiękny zapach obu wersji, który utrzymuje się  przez wiele godzin, nawet po umyciu dłoni. Krem noszę w torebce i nawet ona już nim pachnie :D
  • bardzo intensywne nawilżenie. Moje dłonie nie pieką, nie mam popękanej skóry. W dotyku są one delikatne, znikło uczucie szorstkości i napięcia
  • wystarczy mała kropla aby całe dłonie pokryć tym produktem, a także dobrze je nawilżyć
  • skórki w okół paznokci wyglądają na wypielęgnowane i zadbane
  • kremy nie pozostawiają tłustego filtru na dłoniach 
  • poręczne opakowanie 
  • przyjazna cena  
  • witaminy i olejki zawarte w składzie powodują, że formuła jest bogata
 

9 komentarzy:

  1. Mam wersję białą - już po otwarciu paczki czułam jego zapach, mimo folii zabezpieczającej! Od razu stał się moim faworytem, baaardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Chetnie dalabym moim dloniom odrobine luksusu!

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapachy waniliowe, więc to kosmetyki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle ze wygladaja ciekawie i z działania i z zapachu chyba warto sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te kremy!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam znam i bardzo lubię za sam zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej serii chcialam kiedys balsam kupic,ale skusilam sie evree :)

    OdpowiedzUsuń
  8. J widziałem tylko w lidlu ich kosmetyk ;p

    OdpowiedzUsuń