sobota, 31 października 2015

Aksamitny balsam do ciała rozświetlający z drobinkami złota Luxury Paris



Witajcie :) Chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć o balsamie, który idealnie nada się na zabawę Sylwestrową, czy też inne wieczorne wyjście. W mojej szafie dominują sukienki w kolorach czerni i złota. Ten balsam będzie idealnie współgrał z takimi kreacjami. 
Bardzo ciężko było mi uchwycić piękny blask drobinek :) Ale coś widać ...
Drobinki przepięknie się mienią :) Zakochałam się w tym efekcie!


Balsam znajduje się w sporych rozmiarów opakowaniu, wyposażonym w pompkę. Aplikacja jest bardzo sprawna. Złote opakowanie prezentuje się bardzo estetycznie. Patrząc pod światło możemy skontrolować ile produktu jaka jeszcze nam została. Balsam jest bardzo wydajny :) Ma przyjemną, kremową konsystencję. 

Ekskluzywny balsam do ciała ma przepiękny waniliowy zapach, który rozpieszcza zmysły. Jest dość słodki. Doskonale odżywia skórę i natychmiast zapewnia głęboki poziom nawilżenia.  Natychmiast po aplikacji skóra staje się jędrna, sprężysta, elastyczna, aksamitnie gładka w dotyku. Zawarte w balsamie drobinki złota delikatnie ją rozświetlają. 


Skład: olejek arganowy, olejek makadamia, masło shea, kwas hialuronowy, urea, centella asiatica, algi laminaria, witamina E.

Formuła oparta na skoncentrowanych, silnie regenerujących składnikach aktywnych intensywnie pielęgnuje i zapewnia skórze długotrwałe uczucie komfortu.


Pojemność: 350 ml
Cena: 22 zł


To moja pierwsza przygoda z balsamem tego typu. Jestem bardzo mile zaskoczona. Zarówno zapachem, poziomem nawilżenia, pięknym wyglądem skóry. Drobinki złota świetnie nadadzą się na lato, jesień, czy też imprezę. To zdecydowanie moje duże odkrycie ostatniego czasu. Bardzo przyjazny produkt. Warto zaopatrzyć się i mieć na półce ;) Polecam

9 komentarzy:

  1. Ostatnio widzę na blogach dużo o tej marce ale ja nadal nic z niej nie mam :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego zakątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamy z takimi drobinkami bardzo lubię,ale tylko na lato,robię je sama fajna sprawa i przyjemność z korzystania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam :) Używałam latem i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ostatnio czytam o tym Luxury;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda, te drobinki, kuszące!<3

    www.madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się mieni :) Fajny gadżet np. na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widzę balsam daje fajny połysk. Do tego pachnie wanilią, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się ciekawym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń